pravidelné porady

Pravidelné porady zlepší směřování vašeho podnikání

Porady často evokují nudná a dlouhá zasedání, kde se řeší malichernosti. Udělejte z nich něco, co bude pro každého účastníka přínosné! Porady, na kterých si ujasníte, kam směřujete a co chcete, posunou vaše podnikání o kus dál.

Úspěchy i problémy

Porady slouží k tomu, abyste si s týmem ujasnili, co vše se za předchozí dobu událo, jaké problémy jste řešili a jak, a následně se přesunete do období budoucí. Vytyčíte si cíle, vize a to, co chcete vyřídit a čeho dosáhnout. Nastavujte si takové cíle, které víte, že je možné splnit. Ne minimální, ale reálné.

Přečtěte si také: Franchising nejsou jen fast foody a kavárny.

Nebojte se chválení

Meetingy jsou také právě tou příležitostí, kde můžete pochválit a ocenit své kolegy a členy týmu za něco, co se jim povedlo, jakou práci odvedli a podobně. Pochvaly působí motivačně a poženou tým dál. Nestyďte se a chvalte, uvidíte, jak se budou zaměstnanci na porady těšit a jaké výsledky začnou předvádět.

Přečtěte si také: Extéria pořádá pravidelná školení. Tentokrát pro teamleadery.

Víc porad, víc úspěchu

Porady plánujte a dejte jim nějaký pravidelný interval. Účastníci se pak dokáží lépe připravit a také plánovat dopředu, který úkol dokáží splnit do které porady. Plánování dopředu udá vašemu podnikání rytmus a cíle se vám budou lépe dosahovat. Při pravidelných poradách se také vyhnete odkládání věcí a prokrastinaci.

První setkání možná budou klidná, spíš ostýchavá, ale čím více jich zažijete, tím více budou diskuze proudit. Zaměstnanci se mnohem více otevřou a komunikace s nimi bude jednodušší.